Please use this identifier to cite or link to this item: doi:10.22028/D291-46128
Volltext verfügbar? / Dokumentlieferung
Title: Blended Learning ohne Durchhänger : Prinzipien für positive und wirkungsvolle Blended-Learning-Kombinationen
Author(s): Santos, Paulo J. M.
Weinberger, Armin
Language: German
Title: Weiter bilden : DIE Zeitschrift für Erwachsenenbildung
Volume: 2023
Issue: 1
Pages: 19-22
Publisher/Platform: wbv Media GmbH & Co. KG
Year of Publication: 2023
DDC notations: 370 Education
Publikation type: Magazine Article
Link to this record: urn:nbn:de:bsz:291--ds-461284
hdl:20.500.11880/40436
http://dx.doi.org/10.22028/D291-46128
ISSN: 2943-8764
Date of registration: 28-Aug-2025
Faculty: HW - Fakultät für Empirische Humanwissenschaften und Wirtschaftswissenschaft
Department: HW - Bildungswissenschaften
Professorship: HW - Prof. Dr. Armin Weinberger
Collections:SciDok - Der Wissenschaftsserver der Universität des Saarlandes

Files for this record:
There are no files associated with this item.


Items in SciDok are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.