Please use this identifier to cite or link to this item:
Volltext verfügbar? / Dokumentlieferung
doi:10.22028/D291-36215 | Title: | Der allseitig gebildete und sich selbst bildende Mensch Bildungstheoretische Elemente im Denken Wilhelm Traugott Krugs (1770-1842) |
| Author(s): | Hüttenhoff, Michael |
| Editor(s): | Conrad, Anne Maier, Alexander Nebgen, Christoph |
| Language: | German |
| Title: | Bildung als Aufklärung : historisch-anthropologische Perspektiven |
| Startpage: | 421 |
| Endpage: | 437 |
| Publisher/Platform: | Böhlau Verlag |
| Year of Publication: | 2020 |
| Place of publication: | Wien |
| DDC notations: | 370 Education |
| Publikation type: | Book Chapter |
| Link to this record: | urn:nbn:de:bsz:291--ds-362159 hdl:20.500.11880/33641 http://dx.doi.org/10.22028/D291-36215 |
| ISBN: | 978-3-205-21109-9 978-3-205-21108-2 |
| Date of registration: | 22-Aug-2022 |
| Notes: | Veröffentlichungen des Instituts für Historische Anthropologie e.V. ; Band 15 |
| Faculty: | P - Philosophische Fakultät |
| Department: | P - Evangelische Theologie |
| Professorship: | P - Prof. Dr. Michael Hüttenhoff |
| Collections: | SciDok - Der Wissenschaftsserver der Universität des Saarlandes |
Files for this record:
There are no files associated with this item.
Items in SciDok are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

