Please use this identifier to cite or link to this item: doi:10.22028/D291-21103
Title: Tinnitus-Konditionierungsmodell : Einfluss konditionierter auditiver und visueller Stimuli auf das limbische System als Wirkmodell des emotionalen Lernens (am Beispiel Tinnitus)
Author(s): Awender, Nicolas
Language: German
Year of Publication: 2010
DDC notations: 610 Medicine and health
Publikation type: Dissertation
Link to this record: urn:nbn:de:bsz:291-scidok-39740
hdl:20.500.11880/21159
http://dx.doi.org/10.22028/D291-21103
Advisor: Reith, Wolfgang
Date of oral examination: 22-Mar-2011
Date of registration: 25-May-2011
Faculty: M - Medizinische Fakultät
Department: M - Radiologie
Collections:SciDok - Der Wissenschaftsserver der Universität des Saarlandes

Files for this record:
File Description SizeFormat 
Dissertation_Tinnitus_Emotion_2010.pdf938,34 kBAdobe PDFView/Open


Items in SciDok are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.