Please use this identifier to cite or link to this item:
doi:10.22028/D291-21103
Title: | Tinnitus-Konditionierungsmodell : Einfluss konditionierter auditiver und visueller Stimuli auf das limbische System als Wirkmodell des emotionalen Lernens (am Beispiel Tinnitus) |
Author(s): | Awender, Nicolas |
Language: | German |
Year of Publication: | 2010 |
DDC notations: | 610 Medicine and health |
Publikation type: | Dissertation |
Link to this record: | urn:nbn:de:bsz:291-scidok-39740 hdl:20.500.11880/21159 http://dx.doi.org/10.22028/D291-21103 |
Advisor: | Reith, Wolfgang |
Date of oral examination: | 22-Mar-2011 |
Date of registration: | 25-May-2011 |
Faculty: | M - Medizinische Fakultät |
Department: | M - Radiologie |
Collections: | SciDok - Der Wissenschaftsserver der Universität des Saarlandes |
Files for this record:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Dissertation_Tinnitus_Emotion_2010.pdf | 938,34 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in SciDok are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.