Please use this identifier to cite or link to this item: doi:10.22028/D291-46243
Volltext verfügbar? / Dokumentlieferung
Title: Enseignement pluriel et assurance qualité ? : Réflexions à propos des innovations éducatives à l’exemple de l’intercompréhension en Sarre
Author(s): Polzin-Haumann, Claudia
Reissner, Christina
Editor(s): Castagne, Eric
Müller-Lancé, Johannes
Language: French
Title: Appropriations et pratiques de la diversité linguistique et culturelle en Europe : Erwerb und Praxis sprachlicher und kultureller Vielfalt in Europa
Pages: 105-115
Publisher/Platform: Universität Mannheim
Year of Publication: 2023
Place of publication: Mannheim
Free key words: Mehrsprachigkeit
Identität
Interkomprehension
Grenzregionen
DDC notations: 300 Social sciences, sociology, anthropology
400 Language, linguistics
Publikation type: Book Chapter
DOI of the first publication: 10.25521/maconf.2023
URL of the first publication: https://doi.org/10.25521/maconf.2023
Link to this record: urn:nbn:de:bsz:291--ds-462432
hdl:20.500.11880/40539
http://dx.doi.org/10.22028/D291-46243
Date of registration: 10-Sep-2025
Notes: ausgewählte und ergänzte Beiträge einer internationalen Tagung an der Universität Reims Champagne-Ardenne, 29. November 2019, organisiert im Rahmen der Forschungsgruppe Mehrsprachigkeit und Interkomprehension der Universitäten Reims Champagne-Ardenne und Mannheim
Faculty: P - Philosophische Fakultät
Department: P - Romanistik
Professorship: P - Prof. Dr. Claudia Polzin-Haumann
Collections:SciDok - Der Wissenschaftsserver der Universität des Saarlandes

Files for this record:
There are no files associated with this item.


Items in SciDok are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.