Please use this identifier to cite or link to this item:
Volltext verfügbar? / Dokumentlieferung
doi:10.22028/D291-46243
Title: | Enseignement pluriel et assurance qualité ? : Réflexions à propos des innovations éducatives à l’exemple de l’intercompréhension en Sarre |
Author(s): | Polzin-Haumann, Claudia Reissner, Christina |
Editor(s): | Castagne, Eric Müller-Lancé, Johannes |
Language: | French |
Title: | Appropriations et pratiques de la diversité linguistique et culturelle en Europe : Erwerb und Praxis sprachlicher und kultureller Vielfalt in Europa |
Pages: | 105-115 |
Publisher/Platform: | Universität Mannheim |
Year of Publication: | 2023 |
Place of publication: | Mannheim |
Free key words: | Mehrsprachigkeit Identität Interkomprehension Grenzregionen |
DDC notations: | 300 Social sciences, sociology, anthropology 400 Language, linguistics |
Publikation type: | Book Chapter |
DOI of the first publication: | 10.25521/maconf.2023 |
URL of the first publication: | https://doi.org/10.25521/maconf.2023 |
Link to this record: | urn:nbn:de:bsz:291--ds-462432 hdl:20.500.11880/40539 http://dx.doi.org/10.22028/D291-46243 |
Date of registration: | 10-Sep-2025 |
Notes: | ausgewählte und ergänzte Beiträge einer internationalen Tagung an der Universität Reims Champagne-Ardenne, 29. November 2019, organisiert im Rahmen der Forschungsgruppe Mehrsprachigkeit und Interkomprehension der Universitäten Reims Champagne-Ardenne und Mannheim |
Faculty: | P - Philosophische Fakultät |
Department: | P - Romanistik |
Professorship: | P - Prof. Dr. Claudia Polzin-Haumann |
Collections: | SciDok - Der Wissenschaftsserver der Universität des Saarlandes |
Files for this record:
There are no files associated with this item.
Items in SciDok are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.