Please use this identifier to cite or link to this item: doi:10.22028/D291-44789
Volltext verfügbar? / Dokumentlieferung
Files for this record:
There are no files associated with this item.
Title: Offene Experimentierumgebungen vs. „Experimentierkoffer“ – Material als Element der Öffnung
Author(s): Kihm, Pascal UdsID
Büscher, Kirstin
Peschel, Markus UdsID
Editor(s): Flügel, Alexandra
Gruhn, Annika
Landrock, Irina
Lange, Jochen
Müller-Naendrup, Barbara
Wiesemann, Jutta
Büker, Petra
Rank, Astrid
Language: German
In:
Title: Grundschulforschung meets Kindheitsforschung reloaded
Pages: 571-575
Publisher/Platform: Julius Klinkhardt
Year of Publication: 2024
Place of publication: Bad Heilbrunn
Free key words: Grundschule
Sachunterricht
Experiment
Phänomen
Unterrichtsmaterial
DDC notations: 370 Education
Publikation type: Book Chapter
Link to this record: urn:nbn:de:bsz:291--ds-447895
hdl:20.500.11880/39836
http://dx.doi.org/10.22028/D291-44789
ISBN: 978-3-7815-6111-3
978-3-7815-2660-0
Date of registration: 25-Mar-2025
Faculty: NT - Naturwissenschaftlich- Technische Fakultät
Department: NT - Physik
Professorship: NT - Prof. Dr. Markus Peschel
Collections:SciDok - Der Wissenschaftsserver der Universität des Saarlandes



Items in SciDok are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.