Please use this identifier to cite or link to this item:
Volltext verfügbar? / Dokumentlieferung
doi:10.22028/D291-36947 | Title: | doing AGENCY – der Transfer von AGENCY-Elementen in Lernwerkstätten am Beispiel des Grundschullabors für Offenes Experimentieren |
| Author(s): | Kihm, Pascal Peschel, Markus |
| Editor(s): | Tänzer, Sandra Godau, Marc Berger, Marcus Mannhaupt, Gerd |
| Language: | German |
| Title: | Perspektiven auf Hochschullernwerkstätten : Wechselspiele zwischen Individuum, Gemeinschaft, Ding und Raum |
| Startpage: | 184 |
| Endpage: | 188 |
| Publisher/Platform: | Verlag Julius Klinkhardt |
| Year of Publication: | 2019 |
| Place of publication: | Bad Heilbrunn |
| DDC notations: | 370 Education |
| Publikation type: | Book Chapter |
| Link to this record: | urn:nbn:de:bsz:291--ds-369473 hdl:20.500.11880/33548 http://dx.doi.org/10.22028/D291-36947 |
| ISBN: | 978-3-7815-5773-4 978-3-7815-2336-4 |
| Date of registration: | 29-Jul-2022 |
| Faculty: | NT - Naturwissenschaftlich- Technische Fakultät |
| Department: | NT - Physik |
| Professorship: | NT - Prof. Dr. Markus Peschel |
| Collections: | SciDok - Der Wissenschaftsserver der Universität des Saarlandes |
Files for this record:
There are no files associated with this item.
Items in SciDok are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

