Please use this identifier to cite or link to this item:
Volltext verfügbar? / Dokumentlieferung
doi:10.22028/D291-36934
Title: | Augmented Reality (AR) in der Primarstufe – Entwicklung einer AR-gestützten Lehr-Lerneinheit zum Thema Elektrik |
Author(s): | Lauer, Luisa Peschel, Markus Marquardt, Matthias Seibert, Johann Lang, Vanessa Kay, Christopher |
Editor(s): | Habig, Sebastian |
Language: | German |
Title: | Naturwissenschaftliche Kompetenzen in der Gesellschaft von morgen: Gesellschaft für Didaktik der Chemie und Physik Jahrestagung in Wien 2019 |
Startpage: | 944 |
Endpage: | 947 |
Publisher/Platform: | Universität Duisburg-Essen |
Year of Publication: | 2020 |
Place of publication: | Essen |
Free key words: | Unterrichtsqualität Fachdidaktik Physikunterricht Chemieunterricht Forschendes Lernen Unterrichtsgestaltung |
DDC notations: | 370 Education |
Publikation type: | Book Chapter |
URL of the first publication: | https://www.pedocs.de/volltexte/2020/20445/pdf/Habig_2020_Naturwissenschaftliche_Kompetenzen_in_der_Gesellschaft.pdf |
Link to this record: | urn:nbn:de:bsz:291--ds-369340 hdl:20.500.11880/33536 http://dx.doi.org/10.22028/D291-36934 |
Date of registration: | 28-Jul-2022 |
Notes: | Gesellschaft für Didaktik der Chemie und Physik; Band 40 |
Faculty: | NT - Naturwissenschaftlich- Technische Fakultät |
Department: | NT - Physik |
Professorship: | NT - Prof. Dr. Markus Peschel |
Collections: | SciDok - Der Wissenschaftsserver der Universität des Saarlandes |
Files for this record:
There are no files associated with this item.
Items in SciDok are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.