Please use this identifier to cite or link to this item: doi:10.22028/D291-36934
Volltext verfügbar? / Dokumentlieferung
Title: Augmented Reality (AR) in der Primarstufe – Entwicklung einer AR-gestützten Lehr-Lerneinheit zum Thema Elektrik
Author(s): Lauer, Luisa
Peschel, Markus
Marquardt, Matthias
Seibert, Johann
Lang, Vanessa
Kay, Christopher
Editor(s): Habig, Sebastian
Language: German
Title: Naturwissenschaftliche Kompetenzen in der Gesellschaft von morgen: Gesellschaft für Didaktik der Chemie und Physik Jahrestagung in Wien 2019
Startpage: 944
Endpage: 947
Publisher/Platform: Universität Duisburg-Essen
Year of Publication: 2020
Place of publication: Essen
Free key words: Unterrichtsqualität
Fachdidaktik
Physikunterricht
Chemieunterricht
Forschendes Lernen
Unterrichtsgestaltung
DDC notations: 370 Education
Publikation type: Book Chapter
URL of the first publication: https://www.pedocs.de/volltexte/2020/20445/pdf/Habig_2020_Naturwissenschaftliche_Kompetenzen_in_der_Gesellschaft.pdf
Link to this record: urn:nbn:de:bsz:291--ds-369340
hdl:20.500.11880/33536
http://dx.doi.org/10.22028/D291-36934
Date of registration: 28-Jul-2022
Notes: Gesellschaft für Didaktik der Chemie und Physik; Band 40
Faculty: NT - Naturwissenschaftlich- Technische Fakultät
Department: NT - Physik
Professorship: NT - Prof. Dr. Markus Peschel
Collections:SciDok - Der Wissenschaftsserver der Universität des Saarlandes

Files for this record:
There are no files associated with this item.


Items in SciDok are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.