Please use this identifier to cite or link to this item: doi:10.22028/D291-36930
Volltext verfügbar? / Dokumentlieferung
Title: Augmented Reality als Werkzeug zur Verknüpfung des Periodensystems der Elemente mit dem Bohr’schen Atommodell
Author(s): Marquardt, Matthias
Seibert, Johann
Lauer, Luisa
Lang, Vanessa
Peschel, Markus
Kay, Christopher
Editor(s): Habig, Sebastian
Language: German
Title: Naturwissenschaftliche Kompetenzen in der Gesellschaft von morgen: Gesellschaft für Didaktik der Chemie und Physik Jahrestagung in Wien 2019
Startpage: 948
Endpage: 951
Publisher/Platform: Universität Duisburg-Essen
Year of Publication: 2020
Place of publication: Essen
Free key words: Unterrichtsqualität
Fachdidaktik
Physikunterricht
Chemieunterricht
Forschendes Lernen
Unterrichtsgestaltung
DDC notations: 370 Education
Publikation type: Book Chapter
URL of the first publication: https://www.pedocs.de/volltexte/2020/20445/pdf/Habig_2020_Naturwissenschaftliche_Kompetenzen_in_der_Gesellschaft.pdf
Link to this record: urn:nbn:de:bsz:291--ds-369300
hdl:20.500.11880/33532
http://dx.doi.org/10.22028/D291-36930
Date of registration: 28-Jul-2022
Notes: Gesellschaft für Didaktik der Chemie und Physik; Band 40
Faculty: NT - Naturwissenschaftlich- Technische Fakultät
Department: NT - Physik
Professorship: NT - Prof. Dr. Markus Peschel
Collections:Die Universitätsbibliographie

Files for this record:
There are no files associated with this item.


Items in SciDok are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.