Please use this identifier to cite or link to this item: doi:10.22028/D291-36890
Volltext verfügbar? / Dokumentlieferung
Title: Untersuchung der Wirkungen von AR-Visualisierungstechniken in der Primarstufe
Author(s): Lauer, Luisa
Peschel, Markus
Seibert, Johann
Lang, Vanessa
Eichinger, Annika
Altmeyer, Kristin
Malone, Sarah
Kelkel, Mareike
Bach, Sarah
Perels, Franziska
Kay, Christopher
Editor(s): Habig, Sebastian
Language: German
Title: Naturwissenschaftlicher Unterricht und Lehrerbildung im Umbruch? Gesellschaft für Didaktik der Chemie und Physik online Jahrestagung 2020
Startpage: 378
Endpage: 381
Publisher/Platform: Universität Duisburg-Essen
Year of Publication: 2021
Place of the conference: Online
DDC notations: 500 Science
Publikation type: Conference Paper
URL of the first publication: https://www.pedocs.de/volltexte/2021/22661/pdf/habig.pdf
Link to this record: urn:nbn:de:bsz:291--ds-368902
hdl:20.500.11880/33505
http://dx.doi.org/10.22028/D291-36890
Date of registration: 25-Jul-2022
Notes: Gesellschaft für Didaktik der Chemie und Physik; Band 41
Faculty: NT - Naturwissenschaftlich- Technische Fakultät
Department: NT - Physik
Professorship: NT - Prof. Dr. Markus Peschel
Collections:SciDok - Der Wissenschaftsserver der Universität des Saarlandes

Files for this record:
There are no files associated with this item.


Items in SciDok are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.