Please use this identifier to cite or link to this item:
Volltext verfügbar? / Dokumentlieferung
doi:10.22028/D291-36890
Title: | Untersuchung der Wirkungen von AR-Visualisierungstechniken in der Primarstufe |
Author(s): | Lauer, Luisa Peschel, Markus Seibert, Johann Lang, Vanessa Eichinger, Annika Altmeyer, Kristin Malone, Sarah Kelkel, Mareike Bach, Sarah Perels, Franziska Kay, Christopher |
Editor(s): | Habig, Sebastian |
Language: | German |
Title: | Naturwissenschaftlicher Unterricht und Lehrerbildung im Umbruch? Gesellschaft für Didaktik der Chemie und Physik online Jahrestagung 2020 |
Startpage: | 378 |
Endpage: | 381 |
Publisher/Platform: | Universität Duisburg-Essen |
Year of Publication: | 2021 |
Place of the conference: | Online |
DDC notations: | 500 Science |
Publikation type: | Conference Paper |
URL of the first publication: | https://www.pedocs.de/volltexte/2021/22661/pdf/habig.pdf |
Link to this record: | urn:nbn:de:bsz:291--ds-368902 hdl:20.500.11880/33505 http://dx.doi.org/10.22028/D291-36890 |
Date of registration: | 25-Jul-2022 |
Notes: | Gesellschaft für Didaktik der Chemie und Physik; Band 41 |
Faculty: | NT - Naturwissenschaftlich- Technische Fakultät |
Department: | NT - Physik |
Professorship: | NT - Prof. Dr. Markus Peschel |
Collections: | SciDok - Der Wissenschaftsserver der Universität des Saarlandes |
Files for this record:
There are no files associated with this item.
Items in SciDok are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.