Please use this identifier to cite or link to this item: doi:10.22028/D291-36515
Title: Zur Rolle historischer Aspekte in der Didaktik, erläutert am Beispiel der Paradoxie von Achilles und der Schildkröte
Author(s): Hischer, Horst
Language: German
Year of Publication: 2022
DDC notations: 510 Mathematics
Publikation type: Other
Abstract: (...)
URL of the first publication: https://www.math.uni-sb.de/service/preprints/preprint408.pdf
Link to this record: urn:nbn:de:bsz:291--ds-365153
hdl:20.500.11880/33162
http://dx.doi.org/10.22028/D291-36515
Date of registration: 21-Jun-2022
Faculty: MI - Fakultät für Mathematik und Informatik
Department: MI - Mathematik
Professorship: MI - Keiner Professur zugeordnet
Collections:SciDok - Der Wissenschaftsserver der Universität des Saarlandes

Files for this record:
File Description SizeFormat 
preprint408.pdf274,62 kBAdobe PDFView/Open


Items in SciDok are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.