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Titel: Do Their Values Fit in With Mine?: Analyzing the Importance of Congruence Between Consumers’ and Retailers’ Values
VerfasserIn: Gröppel-Klein, Andrea
Kobel, Sarah
HerausgeberIn: Geuens, Maggie
Pandalaere, Mario
Pham, Michel Tuan
Vermeir, Iris
Sprache: Englisch
Titel: European Advances in consumer research : Volume 11: Proceedings : [the 11th European Association for Consumer Research Conference was held June 21-23, 2018, hosted at Ghent University]
Startseite: 228
Endseite: 229
Verlag/Plattform: Association for Consumer Research
Erscheinungsjahr: 2018
Erscheinungsort: Duluth, MN
Titel der Konferenz: ACR 2018
Konferenzort: Ghent, Belgium
Dokumenttyp: Konferenzbeitrag (in einem Konferenzband / InProceedings erschienener Beitrag)
Abstract: “Value-oriented management” is a buzzword in Marketing. From a scientific perspective, self-congruency theory indicates: a fit between consumers’ and retailers’ values could enhance images and spending. But as people seem to expect different values from retailers than from themselves, it is important to know exactly which values should be attributed.
URL der Erstveröffentlichung: https://www.acrwebsite.org/volumes/1700216/volumes/v11e/E-11
Link zu diesem Datensatz: hdl:20.500.11880/32523
http://dx.doi.org/10.22028/D291-35637
ISBN: 978-0-915552-78-8
Datum des Eintrags: 3-Mär-2022
Bemerkung/Hinweis: European Advances in consumer research ; Volume 11
Fakultät: HW - Fakultät für Empirische Humanwissenschaften und Wirtschaftswissenschaft
Fachrichtung: HW - Wirtschaftswissenschaft
Professur: HW - Prof. Dr. Andrea Gröppel-Klein
Sammlung:SciDok - Der Wissenschaftsserver der Universität des Saarlandes

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