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doi:10.22028/D291-35856
Titel: | Intelligent systems and learning data analytics in online education |
HerausgeberIn: | Caballe, Santi Demetriadis, Stavros N. Gómez-Sánchez, Eduardo Papadopoulos, Pantelis M. Weinberger, Armin |
Sprache: | Englisch |
Verlag/Plattform: | Elsevier |
Erscheinungsjahr: | 2021 |
Erscheinungsort: | San Diego |
Dokumenttyp: | Herausgeberschaft eines Sammelbandes / einer Anthologie |
Abstract: | Intelligent Systems and Learning Data Analytics in Online Education provides novel artificial intelligence (AI) and analytics-based methods to improve online teaching and learning. This book addresses key problems such as attrition and lack of engagement in MOOCs and online learning in general. This book explores the state of the art of artificial intelligence, software tools and innovative learning strategies to provide better understanding and solutions to the various challenges of current e-learning in general and MOOC education. In particular, Intelligent Systems and Learning Data Analytics in Online Education shares stimulating theoretical and practical research from leading international experts. This publication provides useful references for educational institutions, industry, academic researchers, professionals, developers, and practitioners to evaluate and apply. |
URL der Erstveröffentlichung: | https://www.elsevier.com/books/intelligent-systems-and-learning-data-analytics-in-online-education/caballe/978-0-12-823410-5 |
Link zu diesem Datensatz: | hdl:20.500.11880/32685 http://dx.doi.org/10.22028/D291-35856 |
ISBN: | 978-0-12-823410-5 |
Datum des Eintrags: | 29-Mär-2022 |
Fakultät: | HW - Fakultät für Empirische Humanwissenschaften und Wirtschaftswissenschaft |
Fachrichtung: | HW - Bildungswissenschaften |
Professur: | HW - Prof. Dr. Armin Weinberger |
Sammlung: | SciDok - Der Wissenschaftsserver der Universität des Saarlandes |
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