Please use this identifier to cite or link to this item: doi:10.22028/D291-28940
Volltext verfügbar? / Dokumentlieferung
Title: Schülerinnen und Schüler als leitende Ermittler an einem digitalen mehrsprachigen Tatort : Erfahrungen und Perspektiven des Mehrsprachenlernens mit dem iPad
Author(s): Klos, Fabienne
Editor(s): Polzin-Haumann, Claudia
Neusius, Vera
Montemayor-Gracia, Julia
Language: German
Title: Digitalkulturen/Cultures numériques : Herausforderungen und interdisziplinäre Forschungsperspektiven/Enjeux et perspectives interdisciplinaires
Startpage: 93
Endpage: 106
Publisher/Platform: transcript Verlag
Year of Publication: 2018
Place of publication: Bielefeld
Publikation type: Book Chapter
DOI of the first publication: 10.14361/9783839442159-005
URL of the first publication: http://www.transcript-verlag.de/978-3-8376-4215-5
Link to this record: hdl:20.500.11880/28088
http://dx.doi.org/10.22028/D291-28940
ISBN: 978-3-8394-4215-9
978-3-8376-4215-5
Date of registration: 14-Oct-2019
Faculty: P - Philosophische Fakultät
Department: P - Romanistik
Collections:UniBib – Die Universitätsbibliographie

Files for this record:
There are no files associated with this item.


Items in SciDok are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.